Saturday, June 16, 2012

Open Day at UniKL RCMP 2012

Photobucket


Hai guys,.. senyum sikit! ( Walaupun badan ni tengah penat2 giler! ) hoho! Erm, actually... Aku tak nak terlibat pun dengan Open Day ni. Heh! Tak minat! Tapi semalam, ada member call suruh aku join. Jadi apa je kena jadi cikgu. eh! cikgu ? macam tak sesuai je. Okay , macam tourist guides gitula.. Kena bawa adik-adik mengenali uniKL RCMP. Dan apa keistimewaannya gitu laa......

HAHAHA! *nak gelak jap! Memang hancurlah kalau aku dilantik ketua ni! Nak tahu citer ? Kami bangun pukul 8.30 pagi! gila apa! ? Pukul 8.00 pagi sepatutnya dah kena ada dekat campus. Aku plak duk tidur kroh! kroh! lagi! Memang hancurlah weay! Nak plak tadi, duk kalut nak siap2 ni, kunci motor plak hilang. Hampir 15minit jugak duk cari kunci tu! aihhh~ Padan muka! sapa suruh tidur lewat! Nasib baik 'cuti', kalau tak terlepas subuh. 

Tepat jam pukul9.30 pagi sampai kampus. Fuhhh! nasib baik Encik Dasuki tak cakap pape.. Mungkin dia faham kot! senyum2 je dia.. hehehe! Tapi aku terlepas briefing. hmmmmmm....... dah la tak tahu mana bilik letak kat mana, hall letak kat mana. Nasib baik member2 ni sudi bantu. Ecehh! haha! Nak tahu kenapa aku setuju nak join ni... sebab nak dapatkan kupon RM15! hehe! Boleh la, makan2 free! Tamak kan aku ! ? Peduli apa kat orang! HAHAHAHA!


Pastu, time rombongan sekolah tak sampai lagi. eh , rombongan sekolah dah sampai cuma diorang yang ambil alih. So, aku rileks je laa.. ( Tak rileks pun! ) Aku g join main sukaneka netball! Fulamak! best giler! Sporting la  akak2 MBBS ni. Diorang pun macam dah lama kenal aku.. Hahaha! sebab suka sangat sakat aku! 

Macam-macam ada kat sini. Pelbagai gerai yang ada. Pastu , ada pihak JPA buat demonstrasi pasal kemalangan. Oihhh! yang ni awesome la! Pandai la jugak diorang treated pengunjung. Sementara duk tunggu turn aku nak bawa rombongan sekolah tu ( diorang tak sampai lagi ) aku enjoy. Main netball! Peduli apa panas! Asal hati puas! haha! ( muka dan tangan aku makin gelap... sedihnya ). Kitorang main dan gelak dan gelak gelak dan gelak je! HAHAHA! bukan "kitorang" , aku ,mimi, ain je sebenarnya.... Memang gelakkkkk je keja. Entah tang mana yang lawak tu! hahaha! 

Dalam pukul 1.00petang , sampai la rombongan sekolah. Dari SMK Seri Intan. Pada mulanya, rasa kekok jugak. Tapi aku ikut rentak diorang. Hahaha! boleh tahan jugak budak-budak ni. Memang ada je bahan yang nak dibuat lawak. Diorang pun nampak macam happy je dengan "trip" tu.. hoho! ( iye ker ? )  Hampir 2jam jugak diorang dalam pengawasan aku, ain dan 3 orang akak nursing. Memang awesome lah! Best jugak jadi tourist guide. Tak rugi aku join! Next time, nak join lah plak! hoho! Terbaik lah tadi ! Penat duk gelak-gelak je...

Then, dah tunggu sampai rombongan sekolah tu naik bas balik. Terus ke foyer, tengok ceramah + konsert. Wah, penceramah ni pandai main musik la! Banyak lagu dia nyanyi. Terbaik la penceramah tu! Haaa, infomasi dari  cik Mimi, katanya penceramah tu Iman di masjid sebelah kampus. OOooooo........ hensem! ( hehe, gatal! )


Tepat  jam 4.15petang bersurai sudah "konsert" tu. Then, aku gerak ke UO.. hoho! Lepak kedai member , sambil cari inner tudung nak pakai malam ni. hehehehe.... Pukul 5.30 petang balik.


Okayla , cukup lah sampai disini sahaja coretan budak hingusan ni. hoho! Annual dinner ni nak pakai apa? Tak suka la fikir benda macam ni! Rasa nak tidur je! Kepenatan kottttt! rasa tak cukup tidur! 







2 comments:

arief said...

pohon kebenaran share dlm facebook ye...

p/s - ooooOOOO ni le yg dtg lmbt tadii....

cik saa said...

Oihhh ! share kat facebook ? ?

 
Copyright © 2020 CIK SHAA. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.